Afhandelen promotie aanvraag - Highlight en niewsbrief

1. Check de aanvraag (in mail)

2. Welke promotie is er gekozen - HIGHLIGHT & NIEUWSBRIEF

3. Check om welke webshop het gaat (e-mail adres copy-pasten in pimcore)

3. 1. Als de webshop minder dan 1 maand online staat: Mailtje ‘Bedankt voor de aanvraag, raden aan om eerst met de huidige leads aan de slag te gaan, na 2,5 maand graag weer melden’. 

3.2. Als de webshop ouder is dan 1 maand: door naar stap 4.

4. Moneybird inloggen

5. Klik op facturen (blauwe balk boven)

6. Klik op ‘Factuur toevoegen’ rechtsboven

7. Selecteer ‘Contact’- Vul hier de bedrijfsnaam is (als het hier geen bedrijf betreft dan naam verkoper invullen).

Vul de overige contactgegevens in - NAW gegevens + e-mail adres, de IBAN en BIC hoeven niet ingevuld te worden. 

8. Onderaan het formulier staat ‘Factuur Workflow’ - selecteer hier het ‘Promotiepakket’

Vul hier de factuurnummer in

FACTUURNUMMER template: YYMMDD + aantal facturen van die dag

Nu zie je de factuur. 

9. Klik op de regel om product toe te voegen. Product = Promotiepakket XXX (XXX is de naam van de webshop). Sla dit op. 

10. Nu kan de factuur verzonden worden. Klik op ‘verzenden’. De factuur wordt via Sanders mail naar de klant verzonden.

11. Standaard mail template, voeg toe “We horen het graag wanneer u de factuur voldaan heeft via een mail naar contact@webshopovername.nl , dan zal de promotie geactiveerd worden.”

12. Pas wanneer er betaald is wordt de webshop omhoog geplaatst.